.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بلندقدترين جوان ايراني همچنان درحال رشد است

مرتضي مهرزاد بلندقدترين فرد ايراني در كنار اضافه شدن قد خود با بسياري از مشكلات هم دست و پنجه نرم مي‌كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مرتضي مهرزاد كه در يكي از محلات شهر چالوس زندگي مي‌كند با 2 متر و 44 سانت لقب بلندقدترين مرد ايراني كه كسي از وجود آن خبر ندارد از آن خود كرده است.
اين جوان كه از شش سال پيش و به طور ناگهاني شروع به رشد كرده است با وجود داشتن اين ميزان از قد مشكلات ديگري نيز دارد كه زندگي را براي وي دشوار ساخته است.
مشكلات بينايي، كوتاه و بلندي پاها، نازك شدگي ساق پا از جمله مشكلاتي است كه در كنار وضع نامناسب مالي باعث شده زندگي براي اين جوان 22 ساله با مشكلات عديده اي روبه‌رو باشد.
وي در گفتگو با خبرنگار فارس درباره اين مشكلات گفت: عدم تمكن مالي باعث شده از چهار سال پيش تاكنون نتوانم به پزشك مراجعه كنم.
مرتضي مهرزاد ادامه داد: مادرم مريض است و بيماري قند باعث شده دو انگشت پايش قطع شود و به اين خاطر نمي‌تواند كار كند و خرج زندگي ما توسط يكي از بستگان پرداخت مي‌شود.
وي همچنين اظهار داشت: كميته امداد و بهزيستي كمك آنچناني به ما نمي‌كنند و براي همان ميزان اندكي كه مي پردازند مجبورمان مي‌كنند چند بار مراجعه كنيم.
مادر مرتضي مهرزاد نيز گفت: پسرم به دليل اين وضعيت جسماني از خانه بيرون نمي‌آيد و گوشه‌گير شده است.
وي گفت: چشمان مرتضي نيز مشكل دارد و كم بينا شده و در مواقعي از ماه كوچك و بزرگ مي‌شود و گاهي مردمك چشمش برون مي‌زند.
اين مادر دلشكسته افزود: ما مستاجر هستيم و به خاطر نداشتن سرپرست و قيم مالي دچارتنگناهيي هستيم كه نمي‌توانيم براي معالجه مرتضي اقدام كنيم.
وي بيان داشت: چهار سال پيش كه به دكتر مراجعه كرديم گفت مي‌توان جلوي رشد پسرم را گرفت اما ديگر به دليل نداشتن بودجه كافي نتوانستيم اقدام خاصي انجام دهيم.
وي در پايان با ابراز گلايه از كميته امداد و بهزيستي شهرستان چالوس گفت: از مسئولان تقاضا داريم به هر شكل ممكن نسبت به خانواده‌مان در راه علاج فرزندم اقدام كنند تا وضعيت مرتضي از اين بدتر نشود.
وضعيت نامناسب زندگي، بيماري و مشكلات جسماني مرتضي و مادرش، عدم دسترسي به امكانات اوليه رفاهي از جمله مواردي است كه نيازمند پيگيري مسئولان است كه اميد است با انعكاس اين خبر شاهد حل و فصل آن باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهمن 1 مرداد 1388
عارضه پر كاري تيروئيد او با جراحي قابل درمان است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.387 seconds.